1. Identificação | |
Tipo de Referência | Artigo em Revista Científica (Journal Article) |
Site | plutao.sid.inpe.br |
Código do Detentor | isadg {BR SPINPE} ibi 8JMKD3MGPCW/3DT298S |
Identificador | 8JMKD3MGP3W/3HFK745 |
Repositório | sid.inpe.br/plutao/2014/11.28.00.59 (acesso restrito) |
Última Atualização | 2014:12.16.14.06.33 (UTC) administrator |
Repositório de Metadados | sid.inpe.br/plutao/2014/11.28.00.59.28 |
Última Atualização dos Metadados | 2018:06.04.23.39.33 (UTC) administrator |
DOI | 10.4018/ijdet.2014040101 |
ISSN | 1539-3100 1539-3119 |
Rótulo | lattes: 9922863822347014 4 SilvaBrMaViRoCoFr:2014:SoNeAn |
Chave de Citação | SilvaBrMaViRoCoFr:2014:SoNeAn |
Título | Social Network Analysis and Participation in Learning Environments to Digital Inclusion Based on Large-Scale Distance Education |
Ano | 2014 |
Mês | Apr.-June |
Data de Acesso | 21 maio 2024 |
Tipo de Trabalho | journal article |
Tipo Secundário | PRE PI |
Número de Arquivos | 1 |
Tamanho | 1704 KiB |
|
2. Contextualização | |
Autor | 1 Silva, Aleksandra do Socorro da 2 Brito, Silvana Rossy de 3 Martins, Dalton Lopes 4 Vijaykumar, Nandamudi Lankalapalli 5 Rocha, Claudio Alex Jorge da 6 Costa, João Crisóstomo Weyl Albuquerque 7 Francês, Carlos Renato Lisboa |
Identificador de Curriculo | 1 2 3 4 8JMKD3MGP5W/3C9JHTU |
Grupo | 1 2 3 4 LAC-CTE-INPE-MCTI-GOV-BR |
Afiliação | 1 2 3 4 Instituto Nacional de Pesquisas Espaciais (INPE) |
Endereço de e-Mail | marcelo.pazos@inpe.br |
Revista | International Journal of Distance Education Technologies |
Volume | 12 |
Número | 2 |
Páginas | 1-25 |
Histórico (UTC) | 2014-11-28 00:59:28 :: lattes -> administrator :: 2018-06-04 23:39:33 :: administrator -> marcelo.pazos@inpe.br :: 2014 |
|
3. Conteúdo e estrutura | |
É a matriz ou uma cópia? | é a matriz |
Estágio do Conteúdo | concluido |
Transferível | 1 |
Tipo do Conteúdo | External Contribution |
Tipo de Versão | publisher |
Palavras-Chave | bayesian networks digital inclusion distance learning |
Resumo | Evaluating and monitoring large-scale distance learning programs require different techniques, systems, and analysis methods. This work presents challenges in evaluating and monitoring digital inclusion training programs, considering the aspects inherent in large-scale distance training, and reports an approach based on network and distance learning. The paper has the following objectives: (i) apply algorithms to extract indicators from interaction networks, in a real scenario and consolidated training based on distance learning; (ii) apply algorithms to correlate interaction indicators with other indicators related to the use and participation in learning environments; and (iii) discuss the relevance of the obtained indicators to promote feedback with information critical to the success of a large-scale distance training program. |
Área | COMP |
Arranjo | urlib.net > BDMCI > Fonds > Produção anterior à 2021 > LABAC > Social Network Analysis... |
Conteúdo da Pasta doc | acessar |
Conteúdo da Pasta source | não têm arquivos |
Conteúdo da Pasta agreement | não têm arquivos |
|
4. Condições de acesso e uso | |
Idioma | en |
Arquivo Alvo | AleksandraSilvaEtAl_IJDET_Proof_Reading.pdf |
Grupo de Usuários | administrator lattes marcelo.pazos@inpe.br self-uploading-INPE-MCTI-GOV-BR |
Grupo de Leitores | administrator marcelo.pazos@inpe.br |
Visibilidade | shown |
Permissão de Leitura | deny from all and allow from 150.163 |
Permissão de Atualização | não transferida |
|
5. Fontes relacionadas | |
Vinculação | Trabalho não Vinculado à Tese/Dissertação |
Repositório Espelho | iconet.com.br/banon/2006/11.26.21.31 |
Unidades Imediatamente Superiores | 8JMKD3MGPCW/3ESGTTP |
Lista de Itens Citando | sid.inpe.br/bibdigital/2013/09.22.23.14 1 |
Divulgação | PORTALCAPES; COMPENDEX; SCOPUS. |
Acervo Hospedeiro | dpi.inpe.br/plutao@80/2008/08.19.15.01 |
|
6. Notas | |
Campos Vazios | alternatejournal archivingpolicy archivist callnumber copyholder copyright creatorhistory descriptionlevel electronicmailaddress format isbn lineage mark nextedition notes orcid parameterlist parentrepositories previousedition previouslowerunit progress project rightsholder schedulinginformation secondarydate secondarykey secondarymark session shorttitle sponsor subject tertiarytype url |
|
7. Controle da descrição | |
e-Mail (login) | marcelo.pazos@inpe.br |
atualizar | |
|